«Бизнес және маркетинг» (Hons) бағыты бойынша бакалавриат бағдарламасы бизнес-жоспарлау мен басқару салаларында мықты теориялық және практикалық база қалыптастыруды, сондай-ақ кәсіби қызметте қажетті мамандандырылған маркетингтік құзыреттерді дамытуды көздейді. Бұл құзыреттерге категориялық менеджмент, маркетингтік талдау, тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу, бизнесті дамыту, сату процесін басқару және корпоративтік коммуникациялар жатады.
Бағдарламаның мақсаты:
- Стратегиялық мақсаттарға сай бизнес құру, оны дамыту және нарықта тиімді позициялау үшін қажет сенімділік пен іскерлік дағдыларды қалыптастыру;
- Бизнес-талдау, маркетингтік жоспарлау және басқару салаларында терең түсінік қалыптастыру, соның ішінде көшбасшылық қабілетті дамыту, тұтынушылардың мінез-құлқын талдау, креативті шешімдер әзірлеу және бәсекелік артықшылықтарды қалыптастыру бойынша мамандандырылған маркетингтік дағдыларды меңгеру;
- Шығармашылық, аналитикалық, тұлғааралық және коммуникациялық дағдылар сияқты кең ауқымды практикалық және әмбебап құзыреттерді дамыту.
Неге осы бағдарламаны таңдауыңыз керек:
- Шынайы тәжірибеге негізделген оқыту — бұл бағдарлама студенттерді нақты бизнес пен маркетинг жағдайларына белсенді араласу мен бағалаудың қолданылуына назар аударылуы.