Сайттағы сауда маркалары мен логотиптер иелерінің меншігінде.
"Артекс" баспа-полиграфия фирмасымен барлық құқықтар қорғалған 2024 ж.

Білім бағдарламасы:

Код:

--
"IT-маркетинг"

БББ мақсаты: Жаңа құзыреттіліктерді қалыптастыру, зерттеу мен кәсіпкерлік ойлау мен мәдениетті аударатын көшбасшыны дайындау.

 

Қалыптасатын оқыту нәтижелері:

  • Микро -, макроэкономика, маркетинг, логистика, коммерциялық қызмет, цифрлық саладағы халықаралық сауданың категориялық-тұжырымдамалық аппараты туралы түсінікке ие бола отырып, кәсіпорындардың өнімдерін сатудың көтерме және бөлшек сауда жүйесін ұйымдастыру.
  • Маркетингтік есептерді шешу үшін заманауи әдістер мен IT құралдарын қолдана отырып, негізгі стандарттарды, принциптер мен үлгілерді таңдауды дәлелдей отырып, маркетинг процестерін жобалауға қойылатын талаптарды талдау және белгілеу.
  • Компанияның тауар портфелін басқарудың, маркетингтік саясаттың цифрлық жүйесін ұйымдастырудың, персоналды тиімді басқарудың жүйелік тәсілдерін қолдана отырып, баға процестерін реттеу.
  • Жоғары кірісті маркетинг арналарын анықтау және жобалардағы трафиктің әлеуетін бағалау арқылы әлеуметтік желілердегі ақпараттық өнімнің өмірлік циклін талдау.
  • Классикалық лендинг арқылы контекстік және мақсатты жарнамаларды іске қосу арқылы сауалнама сайттарын (квизалар) жасау.
  • Нарық субъектісінің бренд туралы хабардарлығын арттыру және компанияның жарнамалық әрекеттерін жоспарлау, ресурстарды тарту үшін әлеуметтік желілер деректерін пайдалану.
  • Мақсатты аудитория мен бәсекелестерге мониторинг жүргізу, сайттың семантикалық өзегін жинай білу, цифрлық контентті қадағалау.
  • Компанияның стейкхолдерлерімен тиімді өзара іс-қимыл жасай отырып, интернет-технологияларды ұтымды пайдалану арқылы, бизнес-сатылымдардың тиімділігін ұлғайту және қадағалау кезінде маркетингті ілгерілетудің кешенді стратегияларын қалыптастыру.
  • Дәстүрлі және заманауи жарнама құралдары шеңберінде мәтіндік және графикалық, жұмыс және презентациялық материалдарды қоса алғанда, жарнамалық өнімдерді шығаруға, өндіруге және таратуға дайындықты ұйымдастыру.

 

Пәндер туралы мәліметтер: Бухгалтерлік есеп, Кәсіпорын экономикасы, Менеджмент, Экономикалық теория, Мамандыққа кіріспе, Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері, Интернет-маркетинг құралдары, Ақпараттық қызмет маркетингі, IT-индустрия саласындағы маркетингтік зерттеулер, Жаңа мінез-құлық экономикасы, Корпоративті бренд дизайнының негіздері, WEB-дегі жарнамалық технологиялар, Мақсатты аудиториялар және таргеттеу, Электрондық маркетинг, Интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар менеджменті және басқалар.

Егер сайтта жарнама,
немесе қате тапсаңыз,
төмендегі форманы толтырыңыз